شرایط و قوانین مجموعه گل تهران

مجموعه گل تهران به عنوان مجموعه ای فعال در زمینه انواع خدمات گل آرایی اقدام به تدوین قوانین و ضوابطی نموده تا امکان تجربه خریدی آسان و با اطمینان خاطر را برای هموطنان خود فراهم آورد. لازم به ذکر است خرید از این مجموعه به منزله پذیرش تمامی این قوانین و مقررات می باشد.
بزرگترین هدف مجموعه گل تهران ، ساختن لحظاتی زیبا و خاطره انگیز برای شما دوستداران حوزه گل و گیاه و عزیزانتان می باشد. تمامی اعضا و پرسنل مجموعه نیز در راستای تحقق این هدف گام برداشته و موجبات سرافرازی و سربلندی شما سروران ارجمند را در نزد عزیزانتان فراهم می آورند.
گل تهران جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه نگرانی در زمینه زمان ارسال سفارشات، بازه زمانی مشخص شده ای را در نظر گرفته که شما همراهان مجموعه با انتخاب بازه زمانی موردنظر در برقراری نظم حداکثری گل تهران مساعدت می نمایید.
لازم به ذکر است با توجه به ترافیک غیرقابل پیش بینی و همیشگی شهر تهران امکان ارسال سفارشات راس یک ساعت خاص امکان پذیر نمی باشد و طبق بازه زمانی در نظر گرفته شده صورت می پذیرد. به علاوه استفاده از اسنپ، تپ سی، الو پیک و… جهت ارسال سفارشات منطبق بر یک ساعت خاص و موردنظر شما حتی با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر نمی باشد.

محدوده ارسال سفارشات:

مجموعه گل تهران جهت ارسال محصولات متنوع خود به هموطنان عزیز، مناطق 22 گانه شهر تهران را تحت پوشش قرار داده است؛ به جز محدوده بازار بزرگ تهران. جهت آشنایی هر چه بیشتر با مناطق تحت پوشش مجموعه می توانید به نقشه تعبیه شده در صفحه پرداخت سایت مراجعه فرمایید.
با توجه به رایگان بودن هزینه ارسال سفارشات گل تهران به سراسر شهر تهران، در صورت عدم حضور گیرنده محصول در بازه زمانی مقرر شده از سمت شما، سفارش با اعمال هزینه ارسال در نزدیکترین بازه زمانی ممکن مجددا ارسال می شود.
در وبسایت مجموعه گل تهران تمامی ابعاد و جزئیات محصولات بطور کامل و دقیق ذکر شده و لذا ابعاد تمامی محصولات به همراه برگ و تزئینات می باشد، بنابراین از شما بزرگواران تقاضامندیم قبل از ثبت هرگونه سفارش تمامی شرایط و توضیحات را با دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به هرگونه خرید و ثبت سفارش نمایید، چرا که این مجموعه پس از ثبت سفارش هیچگونه مسئولیتی را در این راستا پذیرا نمی باشد.

شرایط لغو سفارش:

تمام تلاش عوامل مجموعه گل تهران ارائه باکیفیت ترین و منحصر بفردترین محصولات می باشد. اما ماحصل چندین سال فعالیت شبانه روزی حکایت از آن دارد که گاه مخاطب به اقتضاء شرایط خود اقدام به لغو سفارش نموده و یا مرسوله خارج از انتظار و توقع مخاطب بوده و گزینه ای جز مرجوعیت محصول برای مخاطب باقی نمی ماند. مجموعه گل تهران جهت رفاه حال و آرامش خاطر مخاطبین خود، شرایطی را در زمان لغو سفارش تعبیه نموده است. البته لازم به ذکر است که در صورت مرجوع شدن محصول پس از بررسی دقیق محصول توسط کارشناسان مجموعه و دریافت تاییدیه این شرایط قابل اجراست. طبق اساسنامه گل تهران در صورت مغایرت مرسوله با عکس درج شده در وبسایت ظرف سه روز کاری از واحد مالی مجموعه با شما تماس حاصل خواهد شد و کل هزینه پرداخت شده، عودت می شود. اما منطبق بر این اساسنامه چنانچه مخاطب به اقتضاء شرایط خود 48 ساعت قبل از موعد مقرر اقدام به لغو سفارش نماید کل هزینه پرداخت شده به وی عودت و چنانچه 24 ساعت قبل از موعد مقرر اقدام به لغو سفارش نماید 25 درصد از کل هزینه پرداخت شده کسر و مابقی عودت می شود؛ و اما در مواردی که گل تهرانی عزیز در روز مقرر شده اقدام به لغو سفارش خود نماید با عرض پوزش و احترام 50 درصد از کل هزینه پرداخت شده کسر و مابقی توسط واحد مالی مجموعه به وی بازگردانده می شود.

تغییرات سند مذکور:

در صورت تغییر سیاست های مجموعه گل تهران امکان تجدید نظر و بروز تغییراتی در برخی از بندهای سند مذکور وجود دارد؛ که از طریق همین صفحه به همراهان مجموعه اطلاع رسانی می شود. براین اساس از شما همراهان همیشگی مجموعه گل تهران خواهشمندیم که هرازچند گاهی به این صفحه مراجعه و تمامی بندهای آن را با دقت کامل مطالعه و بازبینی نمایید.