بازار گل امام رضا بزرگترین مرکز گل ایران

ایران کشوری برخوردار از طبیعت چهار فصل و خاک مستعد و توانا جهت بهره برداری انواع گل و گیاه است. همین امر بزرگترین مشوق تولیدکنندگان ایرانی در راستای تولیدات انبوه انواع گل و گیاه به شمار می رود. به ویژه اینکه ایران خود خاستگاه و معرف متنوع ترین انواع گل و گیاه به بازارهای جهانی بوده است. از عمده ترین تولیدات این مرز و بوم میتوان به گل های پر کاربردی در حوزه گل آرایی همچون رز، گلایل، لیلیوم، داوودی، نرگس و… اشاره کرد. این تولیدات عمده بصورت روزانه از سراسر این خاک پهناور به بزرگترین مرکز گل ایران، یعنی بازار گل امام رضا ارسال می شوند و در این بازار مورد عرضه و پخش مستقیم قرار میگیرند. همین امر بستر لازم جهت استقبال بی نظیر هم میهنانان عزیز را از سراسر کشور بویژه در فصل بهار فراهم آورده است. به ویژه اینکه به دلیل عرضه و پخش مستقیم و بی واسطه انواع گل و گیاه در این بازار، قیمت ها متناسب با هزینه تولید و به دور از هرگونه سودجویی و بی انصافی بوده و همین موضوع یکی از تاثیرگذارترین عوامل در جذب مخاطب به شمار می رود. البته شایان ذکر است که در بازار گل امام رضا همچون سایر بازارهای کشور مسئله عدم ثبات قیمت ها و وجود نوسان قیمت ها به چشم میخورد، که تمامی این نوسانات در گرو تاثیرگذاری عواملی همچون میزان تولید، فصل تولید، هزینه های تولید، مناسبت ها و…. می باشد. هرچند با وجود تمامی این نوسانات قیمت ها، بازار گل امام رضا به مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین مرکز جهت خرید انواع گل و گیاه مبدل شده است. این بازار همه روزه و حتی در ایام تعطیل در بازه زمانی 5 صبح الی 10 صبح فعال و آماده ارائه خدمت به علاقمندان حوزه گل و گیاه از سراسر کشور می باشد. آن دسته از عزیزانی که به دلایل گوناگون از امکان مراجعه و بهره مندی حضوری از خدمات این بازار برخوردار نمی باشند، می توانند از طریق وبسایت تخصصی مجموعه گل تهران اقدام نمایند. در ادامه به تفصیل به بررسی خدمات تحت پوشش مجموعه گل تهران خواهیم پرداخت. در بازار گل امام رضا علاوه بر حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع گل و گیاه، افراد بسیاری نیز حضور داشته که در زمینه گل آرایی فعال بوده و بصورت روزانه به ارائه انواع خدمات گل آرایی به مراجعین محترم میپردازند. مجموعه گل تهران نیز یکی از مجموعه های فعال در حوزه گل آرایی بوده که بصورت روزانه در بازار گل امام رضا حضور و فعالیت دائمی و مستمر داشته. در ادامه به بررسی این مجموعه می پردازیم.

مجموعه گل تهران

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، یکی از زمینه های فعالیت در بازار گل امام رضا مختص حوزه گل آرایی و تزیینات می باشد. مجموعه گل تهران نیز با سابقه فعالیت بیش از نیم قرن در بازار گل امام رضا به عنوان یکی از مطرح ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در زمینه گل آرایی می باشد. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مجموعه گل تهران در آغاز دهه شصت فعالیت خود را با تولید و پخش گسترده سبدهای گل و تحت عنوان برند رز سیاه آغاز کرده و در حال حاضر نیز این برند فعال بوده و به یکی از بزرگترین قطب های تامین کننده ملزومات گلفروشی کشور تبدیل شده است. ماحصل سال ها فعالیت و کسب تجربه در بازار گل امام رضا، مقدمات لازم جهت راه اندازی مجموعه ای پر قدرت در حوزه گل آرایی را فراهم آورده که از پس تمام این اتفاقات مجموعه گل تهران با هدف ارائه برترین و به روزترین خدمات گل آرایی به علاقمندان این حوزه شکل گرفته است. از جمله خدمات این مجموعه میتوان به انواع سبد گل، انواع باکس گل، انواع دسته گل و…. اشاره نمود که تمامی موارد مذکور به همراه برگ و تزیینات لازم می باشند. تمامی سعی و تلاش عوامل مجموعه گل تهران در کنار توجه به عامل کیفیت و زیبایی و تنوع، ارائه مقرون به صرفه ترین محصولات می باشد، آنچنان که تمامی هم میهنانان عزیز از امکان بهره مندی از خدمات این مجموعه برخوردار شوند. در وبسایت تخصصی مجموعه گل تهران که به همت کادر فنی این مجموعه طراحی و شکل گرفته، ضمن درج تصاویر محصولات تمامی اطلاعات مربوط به محصولات اعم از سایز و اندازه، قیمت، گل های بکار گرفته شده و…. بصورت جزئی و دقیق ذکر شده اند که جهت دریافت این اطلاعات می بایست به وبسایت گل تهران به نشانی www.golteh.com مراجعه فرمایید. در ادامه به بررسی دقیق تر وبسایت این مجموعه خواهیم پرداخت.

 

ارتباط با مجموعه گل تهران

همانطور که در این مقاله بحث و بررسی شد، گل تهران با هدف ارائه انواع خدمات گل آرایی و تزیینات به مخاطبین خاص خود شکل گرفته شده است. این مجموعه جهت تسهیل فرایند خرید و ارائه قیمت های روز بازار گل اقدام به راه اندازی وبسایت تخصصی خود نموده است. در این وبسایت تمامی اطلاعات و راهنمایی های لازم جهت خرید با آگاهی کامل شما بزرگواران در نظر گرفته شده است. تنوع محصولات این مجموعه بالا بوده، بطوریکه شما عزیزان برای تمامی مناسبت های موردنظر خود میتوانید با خیالی آسوده و راحت به این مجموعه مراجعه فرمایید و با توجه به بودجه مدنظر خود اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید. وبسایت گل تهران طوری طراحی شده که تا حد امکان ساده و قابل فهم برای عامه مردم باشد، اما چنانچه در فرایند خرید دچار ابهام و یا مشکلی شدید کافیست به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و از طریق شماره های درج شده بر روی این صفحه با کارشناسان و پشتیبانان مجموعه گل تهران تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است تمامی قیمت های درج شده بر روی وبسایت گل تهران به روز بوده و منطبق بر قیمت روز بازار و قیمت مصوب اتحادیه صنف گل و گیاه کشور می باشد. تمامی تلاش مجموعه گل تهران ارائه به روزترین خدمات گل آرایی در کنار مناسب ترین قیمت ها میباشد. سپاس که تا پایان همراه ما بودید.